Tråkdag ..

Fasiken var denna dagen har gått segt , är trött som bara den !

Dagen började med att jag och Alicia klev upp runt kvart över åtta och gjorde oss i ordning för att åka till familjeförskolan, när vi kom dit skulle vi ha möte ( säger inte med vilka ) och efter det lekte barnen en bra stund och runt halv 12 var det dags för Alicia att sova men icke då, hon ville inte sova ! Så jag fick ta upp henne igen och försökte få henne att fortsätta att leka men det ville hon inte, hon va trött som fasiken men vägrade att sova så vid halv ett tiden klädde vi på oss och gick, vi skulle till ett ställe men säger inte vart . Så fort vi kom utanför dörren stenslocknade Alicia och jag kunde ta bussen i lugn och ro ( hon tycker inte om att åka buss längre ) och när vi var framme så mötte jag Sara och hon följde med oss till det stället. Efter det gick vi ner mot stan och tog oss en fika och bara tjata en stund... sen följde hon med oss hem och vi fortsatte att tjöta ( Haha! ) Nu har hon åkt hem och jag sitter här och väntar på älsk som är och jobbar någonstans och ska strax göra Alicia redo för sängen !! ..

Älskling ska inte åka till Norge denna veckan för han har antagligen fått jobb här i Uddevalla så han behöver inte åka så långt och så får jag ju tillbringa kvällarna tillsammans med han =) ( Hatar att sova själv )

Älskar min älsk och Alicia över allt <3

/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0