Stressdag ..

Idag har jag , Alicia , Anne och Angelo varit på torp och handlat lite , jag hittade 3 bodys till Alicia och en tubtopp till mig själv ( måste unna mig själv ngt ibland ) .
Sen efter vi hade vandrat där en stund kom Michaela med Maxim och vi tog oss lite käk på ehh va det du hette.. det ligger vid Glitter , pizzaslicer i alla fall ( stavas det så ? ) .. Haha !

Sen åkte Michaela hem och jag och Anne tog bussen hem till henne. Alicia kröp runt och jagade katten tills det blev dags att gå upp och hämta Annes två tjejer på dagis, Emelina blev överlycklig när hon fick se Alicia men blev mindre glad när vi kom hem och hon fick sett Alicia dricka välling , då ville ju hon naturligtvis också ha välling .. Men Anne matade Angelo så hon fick vänta men när hon skulle gjort en välling till Emelina så hade hon somnat, sötnöt !

Sen ringde jag mamma och frågade om jag och Alicia kunde komma ut till henne och hon skulle bara gå färdigt på torp med min lillasyster ( hon skulle ha ett par skor till studenten ) och skulle ringa mig senare och när hon väl ringde så kunde vi inte komma ut längre för mamma hade inte plats i bilen för barnvagnen och hade glömt att hon hade alla täcken i tvättmaskinen så jag och Alicia fick traska hemmåt !
Nu sover lillan och älsk spelar tv-spel, så vad ska jag göra.. jo BLOGGA! =)

Har vart lite dålig på att uppdatera varje dag men det ska bli ändring på det .. :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på när älsk spelar sitt spel så kanske jag somnar.. Haha !

Kram alla !

/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0