Soool =)

Igår på tv stog det att det skulle bli regn idag men när jag vaknade i morse var det strålande sol o inte ett moln på himlen :D .. Så jag och Alicia gjorde oss i ordning och gick ner till stan och mötte Sara och Anne + Annes bebis Angelo =).. Vi gick till mcdonalds och åt eftersom jag o Anne inte hade ätit någon frukost ( bra frukost .. Haha ! )

Sen efter det gick vi bara runt och kollade lite på kläder och såna grejer .. synd man är fattig, fanns massa fina saker jag skulle velat ha ! Shoppingfrak... jag?

Sen gick vi och satte oss på ett fik och njöt av solen tills vi skulle gå bort till ett ställe ( säger inte var ) Haha !
Och Anne har tjatat så om en kille.. eller kille vet jag inte ifall man kan kalla honom men han bor våningen ovanför mamma och Anne tycker ju han e sååååå snygg och tro på faan att han kommer när vi står och väntar på det där stället och Anne blir helt till sig så hon är tvungen att ta upp en cigg... Hahahaha ! Sen när han gått in och vi står och väntar och Anne har lugnat nerverna lite och det ät min tur att gå in då kommer han ut och hon blir lika till sig igen... Hahahaha du e fär rolig du Anne ! =)

På vägen hem lämnade vi Sara vi hennes bostad och jag och Anne gick vidare mot stan igen, då börjar det regna!
Faaan jag som trodde det skulle vara sol hela dagen så jag kunde gått ut och gungat med Alicia men icke ! ...

Och nu är Alicia hos moster en stund så mamma kan få städa lite ordentligt ( går inte riktigt när Alicia är med, får då ska det dras i dammsugslagen ) . Men nu är jag färdig med städandet och väntar på att lillan ska komma hem så man kan få lagat lite mat men vet inte vad ... =(


/ ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0