Sömnig..

Idag har vart en lång dag .. Dagen började med att vi åkte upp till Familjeförskolan och lekte med dom andra barnen och Alicia blev firad eftersom hon fyllde 1 igår =) ..

Sen åt vi lite mat där uppe och fortsatte och lekte tills det var dags för mig och lillan att åka till ett ställe ( säger inte vart ) .. Sen efter det gick vi ner till bussen och åkte hem och städa lite för vi skulle få besök av två st ( säger inte vilka ) så tillslut blev det rent och fint här hemma.. det är det ju jämt men när dom skulle komma var vi tvugna att ha det prima rent !

Sen har jag försökt att få älsk att må lite bättre för han ligger uppe i Norge med typ matförgiftning :( , stackars min gubbe !! Önskar han vore här nu så jag kunde pyssla om han och myysa med han ...

Nu har jag precis laft Alicia så jag kan passa på att blogga lite ;), vet att jag lovade bilder idag från Alicias kalas men har inte fått dom än, tog dom med systers kamera för jag har ingen sladd till min telefon så kan inte överföra bilderna :( Men ska försöka puscha på henne lite så man kan lägga in dom imorrn :D

Nej nu ska jag kolla på 2 o halv män. sen blir det film ( Alvin och Gänget 2 ) Haha !!

P.S : Tack än en gång för presenterna , speciellt den som Alicia fick av älsk !! <3

/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0