Slapp dag ..

Idag vaknade lillan kl 7 , det var skönt att få sova en timma extra =)... sen gick vi upp och klädde på oss och gjorde i ordning oss för att sedan gå ner och ta bussen upp till familjeförskolan ... Bussresab gick bra förutom att Alicia har börjat med att hon ska sitta i mitt knä om jag sitter ner så jag fick vara snäll och ställa mig upp igen !

Sen när vi kom upp var det dags för frukost, och Alicia åt gröt medans mamma tog massssssa mackor :D
Efter det satt mammorna och pratade allmänt om allt ( som vanligt ... ) medans barnen lekte sig trötta..

När alla barnen sov gick vi mammor in i pysselrummet och hade våran lilla lekstund =) Haha !

Sen efter Familjeförskolan åkte jag och Alicia hem och Alicia somnade som en stock så fort vi kom innanför döören ( hon sov bara 20 min på familjeförskolan ) så jag städade undan lite och plockade in kläderna i garderoben !

Sen när Alicia vakande var det dags för matlagning, hon satt och åt rå falukorv medans jag hackade lök, sen åt vi och så fick Alicia badat ( nu luktar hon gott igen ) ..

Så nu sover lillan så gott och jag sitter här och saknar min älskling så in i he***te .. så tomt på kvällarna när man lägger sig, är så van att han är det sista jag ser innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar ! :(

Nu ska jag titta klart på 2 och en halv män sen duscha :D

Btw: Alicia fick en klubba häromdagen att smaka på .. kolla hennes min =)

/..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0