Regn !!

Idag har jag och Alicia vart hos Melissa och Anne var där också med sin lilla bebis , barnen lekte omkring och hade skoj till vi bestämde oss för att äta någonting.
Först tänlte vi gå upp till Blekets pizzeria eftersom Melissa bor där och det såg ut att bli regn, men vi var inte så sugna på pizza så vi bestämde oss för att gå ner till stan istället för jag och Anne kom med den fina kommentaren att " det kommer nog bara börja dugga och sen är det sol igen " , jovisst där fick vi för det, när vi kom ner till stan började det ösregna och vi blev pisseblöta med vi skyndade oss in på Köket och åt mat ( tacobufeè ) . Sen efter det SPRANG vi till guldfynd för jag skulle kolla på en Mors-dag present och frågade personalen om hon kunde hjälpa mig, visst det gjorde hon men såklart ska hon visa mig det dyraste hon kunde hitta , allt för att sälja !

Men jag struntade i det och SPRANG upp till en annan guldaffär men jag hittade inget som föll mig i smaken så vi SPRANG in på Gallionen och kollade kläder åt dom små istället men jag hittade inget .
Sen följde jag med syster och väntade på henne medans hon solade och sen gick vi och tog en fika .

Efter det åkte jag och Alicia hem och åkte med älsk till hans mamma och tog en kaffe och småpratade lite medans älsk son och Alicia lekte, sen bestämde sig älskling son för att följa med oss hem och nu ligger han och älskling i soffan och myser och kollar på Alvin och Gänget medans Alicia sover och jag passar på att sitta här :D

Imorrn blir det Liseberg med Alicia,Mamma,Bror,Syster,Systers pojkvän och min lille bror.. Älskling kunde tyvärr inte följa med för han ska jobba så han får väl göra det, finns ju fler tillfällen =)

Nej nu ska jag titta på tv och äta lite choklad ( mums ) ...

/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0