Myslördag ...

Idag kom lillan hem från sin pappa, har saknat henne som faskien !! ..
Vi myste som bara den och sen var det tid för oss att göra oss i ordning för vi var bortbjuda på middag hemma hos älsklings mamma ( hon fyllde år igår ) ..

Alicia  fick på sig en fin fin klänning som hon fick av älsklings mamma när Alicia fyllde 1 år =)..
Och jag fick på mig ett par jeans och en tshirt ( som jag fick av älskling för ett tag sen )

Vi var jätte snygga :D Haha !
Sen åkte vi till dom och drack kaffe och åt tårta till en början och Alicia lekte med dom andra barnen som var däär, sen satt vi och pratade lite allmänt tills det var dags för mat !!

Hon hade gjort ngn gryta som va så förbannat god så jag sa till älskling att han måste sno receptet för det ska jag baskemig göra ngn dag ( om jag lyckas ) Haha !

Sen blev Alicia så himla trött så vi fick åka hem så nu ligger hon och sover så sött i sin säng och jag sitter häär och skriver och älskling är hos några kompisar och umgås =)

Nu ska jag ta mig en titt på tv:n ..

Kramiiiis /..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0