Liseberg..

Igår va hela familjen på Liseberg, hur kul som helst=)

Vi kom dit ungefär runt halv 12 tiden , jag och lillebror köpte var sitt åkpass och så köpte jag ett åkhäfte till Alicia, visste ju inte om hon skulle tycka att det var roligt eller inte, men hon tyckte det var buskul att åka :D ..

Mamma och Emelie hade Alicia mest under dagen för Emelie ville inte åka någonting utan ville hälldre åka med Alicia så det fick hon, jag och lillebror sprang iväg och köade till Balder ( så jävla rolig ) . Jag skrek som en stucken gris som vanligt, jag skriker inte för att jag är rädd utan det hör änna till :P

Johan och Emelies pojkvän gick runt och spelade en massa, och så klart så vinner ju Johan stjärnvinster om och om igen .. Tur har han den jäkeln =)

Vi hade ialla fall en toppen dag och längtar redan tills nästa gång ..

Nu har älsk åkt till Norge igen och lillan sover så jag passar på att blogga lite :P

Ha det bääst !

/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0